Cíl hry: Otevřít mysl, prozkoumat hlubiny své fantazie a odhalit tajemství Zámku, který odráží tvé myšlenky a pocity.
Pravidla:
1. Úvod:
Tato hra je postavena na introspekci a výběru. Hráč se ocitá v Zámku, tajemném místě, které se mění v závislosti na jeho emocích, myšlenkách a rozhodnutích.
Cílem je objevit, co Zámek skrývá, co se nachází v hlubinách jeho chodeb, a co všechno se změnilo během procházení jeho komnat.
2. Vytvoření postavy:
Hráč si musí na začátku vytvořit svou postavu, která bude reprezentovat jeho mysl ve hře.
Jaký je její vzhled? Je to mladý cestovatel, starý mudrc nebo možná bytost s magickými schopnostmi?
Jaké pocity převládají? Optimismus, zklamání, zvědavost nebo strach?
Jaké předměty nosí? Může mít kouzelný amulet, starou knihu nebo jen klíč k tajemství.
3. Začátek hry:
Hráč začíná na prahu Zámku. Když vstoupí, začne vnímat změny v atmosféře, světle, zvucích a pocitech kolem sebe.
Zámek je živý a reaguje na jeho kroky. Je tvořen celou řadou místností, chodeb a tajemných zákoutí.
4. Průběh hry:
Hráč postupně objevuje nové místnosti Zámku. Každá místnost má své vlastní charakteristiky, které odrážejí jeho vnitřní stav.
Místnost klidu: Tichý pokoj plný knih, kde hráč může přemýšlet nebo odpočívat.
Místnost zmatení: Zde jsou zrcadla, která ukazují falešné verze postavy a hráč si musí vybrat, které zrcadlo odhaluje pravdu.
Místnost hrdosti: Plná zlatých trofejí a ocenění, která vyzývají hráče, aby se podíval na své dosažené úspěchy.
Místnost strachu: Temná a strašidelná místnost, která odráží obavy a vnitřní temnotu.
5. Decizní body:
Hráč se pravidelně dostává k rozhodnutím, která ovlivní, jak Zámek reaguje. Například:
Měl/a by ses vydat do temné chodby, i když slyšíš podivné zvuky?
Otevřeš dveře, které vypadají, že vedou k neznámému místu, nebo se vrátíš k bezpečnějšímu útočišti?
Každé rozhodnutí má důsledky. Některé místnosti budou nebezpečné, jiné odhalí nové možnosti.
6. Možné výstupy a konec hry:
Hráč se může dostat k různým výstupům na základě jeho rozhodnutí:
Únik do svobody: Zámek byl odhalen jako záznam snů a hráč nachází klíč k svému osobnímu klidu a osvobození.
Utrpení a ztracení: Pokud hráč neudělal správná rozhodnutí, může skončit ztracený v Zámku, neschopný uniknout.
Samotný Zámek: Hráč může zůstat v Zámku, pokud se rozhodne přijmout všechny jeho tajemství a život v něm.
7. Speciální mechanismy:
Nástroje a předměty: Během prozkoumávání Zámku hráč najde různé předměty, které mu mohou pomoci (například kouzelný klíč, svíce s magickou mocí, staré dopisy).
Myšlenkové barvy: Zámek mění své prostředí na základě nálady hráče. Pokud je hráč smutný, místnosti mohou být tmavé a studené, pokud je optimistický, stane se Zámek jasným a plným naděje.
8. Zápis na blog:
Každý krok a rozhodnutí hráče by mělo být zapsáno na blog. Ten bude sloužit nejen k uchování vzpomínek na hru, ale také k analýze toho, jak jednotlivá rozhodnutí ovlivnila postavu a svět Zámku.
Tato hra je flexibilní a zcela zaměřená na hráče samotného, jeho vnitřní svět a osobní prožitky. Umožňuje kombinovat introspekci a fantasy prvky pro jedinečný herní zážitek.
Žádné komentáře:
Okomentovat